Wednesday, July 02, 2008

Here's another couple




Critques welcome

Till next time

11 comments:

Patrick Semple said...

thanks man your page has a lot of really cool stuff to. keep it up

Yoyo said...

Thanks for commenting on my work always:) You definately has got improvement on your drawing skill. Practice is very important, huh;) I was so crab when i started to draw again yesterday. My drawing skill is totally rusty! Feeling horrible! Anyway, i will try to practise more.
Keep drawing and animating:)

Maarten Rijs said...

wow man those drawings are some of your best yet. i cant believe how good they are.
my favorites are the man on 27th of june (also my birthday, lol), 2nd post girl in the bottom right corner, and the last post the girl in the upper right.
so inspiring man.

sorry for my absence.. i think my latest post explains some things.

Steve Stamp said...

Good use of perspective with the train sketch. Your sketches are gettin better and better

Maarten Rijs said...

hey man,
i must admit your comment makes me doubt, its kinda confusing.
but its true that my blog gives me pressure, i tried ignoring it and just sketch without pressure, but as i said i always got that blog in the back of my head.
its not at all cause i feel ashamed or something towards you guys, i guess its more the idea of a blog all out in the open.
i guess i need to put some more thought in it.
but even if i would take a break, i would send you all my sketches by email! haha, wether you want to or not! nah but seriously, if you are ok with me doing that itd be great cause i learn so much from your feedback.
let me know what you think.

Ken said...

nice man, I like how these drawings are real loose and free. It gives them energy

Kristian said...

pure joy! is what i feel looking at your work. I love your faces. they are by far your strongest ability.
keep em coming and drop over for lunch. please!

Nacho Molina said...

Thanks for the coment. This is a fantastic blog, i really love your sketches.

Doctor Cerebro said...

hey Tim, you have improved a great deal since Saint Martins... those days back in the dungeons...
cheers buddy!

joonasjoonas said...

I like the loose line. It has the real feeling of sketching right there. Really good work.

Mel Maduro said...

I just love the looseness of your sketches. Awesome work!