Tuesday, February 26, 2008

more life drawing!










3 weeks in a row... I’m kinda proud of myself. I’m really enjoying it; I’m even going again tomorrow, so I might well post again tomorrow night.

i'm sort of happy with them as i feel they're better than last week. but i still think that there's a lot of things wrong with them as actual drawings. looking at them now, I can see proportion problems and stuff. But I’d really like to get some feed back on them. So as always, crits and comments welcome!

9 comments:

Paul said...

hmm, its not possible for me to get to Islington from Hounslow before 6.30, but anyway, tonight everyone is meeting up for a drink at The Royal George off Charing Cross Road from 5. Eleanor organised it, so I'll be popping in to see the guys then I'm off to a gig. Keep me posted though if your going next week I'll have more time to sort it out.

Maarten Rijs said...

More life drawing, sweeeeet.
i LOVE them bro. very strong gestures and the proportions are great. and i like the shading. you inspire me.
Your going again tomorrow? Is that class more then once a week? Im jealouse!
i have to wait another 6 days...

haha, talk to you soon.

Steve Stamp said...

Definitely gettin better and better. Go every day! Nah don't you'd look like a pervert.

Shouren Ho 何守任 said...

Yeah man You ARE Improving!! They are all good drawing, you capture the pose well, I love the 40min one especially, I really feel the change of form through your shading.

guno park said...

Hey, thanks for droppin by, keep up the good work, only practice makes closer to perfect. Too bad you can't be there for the marathon, I'll post how it goes with the drawings from the event. cheers!

Meredith said...

They look really fantastic, Tim. You have great talent.

Sarita Kolhatkar said...

Oh very nice sketches! Isn't figure drawing just so much fun?!

Tobias Schwarz said...

great sketches.

emmanuel said...

i like them also, this rough and simple way to draw.good to see the volume. best when it feet in the paper.
peace.